Gmina Łagiewniki

szukaj >

Łagiewniki: DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ ŁAGIEWNIKI W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Numer ogłoszenia: 352430 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298494 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagiewniki, ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8939328, faks 074 8939328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ ŁAGIEWNIKI W ROKU SZKOLNYM 2012/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: - Gimnazjum w Łagiewnikach, - Szkoła Podstawowa w Jaźwinie, - Szkoła Podstawowa w Olesznej Dzieci powinny być dowiezione dwoma autobusami, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nich o czasie zajęć lekcyjnych i rozwożenie do miejsc zamieszkania po ich zakończeniu. Zakres usług obejmuje: Autobus 1 Przewóz uczniów na trasie: Kurs 1 - Dowóz od godz. 645 Łagiewniki- Sieniawka, Ligota Wlk. Ratajno Kurs 2 - Dowóz od godz.715 Radzików- Trzebnik-Sokolniki Kurs 3 - Dowóz od godz. 740 Radzików- Trzebnik-Sokolniki Kurs 4 -Dowóz od godz.810 Młynica- Słupice- Oleszna Odwóz od godz. 1240 Radzików Odwóz od godz. 1340 Radzików Odwóz od godz. 1410 Radzików Trzebnik- Sokolniki- Sienice- Przystronie Odwóz od godz. 1500 Radzików -Trzebnik- Sokolniki- Sienice- Przystronie Ogółem długość tras 120 km dziennie Autobus 2 Przewóz uczniów na trasie: Kurs 1 - Dowóz od godz. 6 30 Łagiewniki - Janczowice- Stoszów, Kuchary -Jaźwina- Słupice- Młynica Kurs 2 - Dowóz od godz. 720 Oleszna- Łagiewniki Kurs 3 - Dowóz od godz. 740 Łagiewniki -Sieniawka- Ligota Wlk.- Ratajno- Łagiewniki Kurs 4 - Dowóz od godz. 750 Łagiewniki -Janczowice- Stoszów - Kuchary- Jaźwina - Odwóz od godz. 12 15 Łagiewniki- Oleszna-Młynica- Słupice- Jaźwina- Kuchary- Stoszów- Janczowice- Łagiewniki. Odwóz od godz. 13 10 Łagiewniki- Oleszna-Młynica- Słupice- Jaźwina- Kuchary- Stoszów- Janczowice- Łagiewniki. Odwóz od godz. 1410 Łagiewniki- Oleszna-Młynica- Słupice- Jaźwina- Kuchary- Stoszów- Janczowice- Łagiewniki. Odwóz od godz. 1500 Łagiewniki- Oleszna-Młynica- Słupice- Jaźwina- Kuchary- Stoszów- Janczowice- Łagiewniki. Ogółem długość tras 120 km dziennie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Przewozowe Mirosław Szczepański, Olbrachtowice,ul.Wronia 45, 55-050 Sobótka 1, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3,85

  • Oferta z najniższą ceną: 3,85 / Oferta z najwyższą ceną: 4,14

  • Waluta: PLN.


Łagiewniki: DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ ŁAGIEWNIKI W ROKU SZKOLNYM2012/2013.
Numer ogłoszenia: 298494 - 2012; data zamieszczenia: 13.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagiewniki , ul. Jedności Narodowej 21, 58-210 Łagiewniki, woj. dolnośląskie, tel. 074 8939328, faks 074 8939328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.pl,BIP, zakładka przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ ŁAGIEWNIKI W ROKU SZKOLNYM2012/2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe: - Gimnazjum w Łagiewnikach, - Szkoła Podstawowa w Jaźwinie, - Szkoła Podstawowa w Olesznej Dzieci powinny być dowiezione dwoma autobusami, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nich o czasie zajęć lekcyjnych i rozwożenie do miejsc zamieszkania po ich zakończeniu. Zakres usług obejmuje: Autobus 1 Przewóz uczniów na trasie: Kurs 1 - Dowóz od godz. 645 Łagiewniki- Sieniawka, Ligota Wlk. Ratajno Kurs 2 - Dowóz od godz.715 Radzików- Trzebnik-Sokolniki Kurs 3 - Dowóz od godz. 740 Radzików- Trzebnik-Sokolniki Kurs 4 -Dowóz od godz.810 Młynica- słupice- Oleszna Odwóz od godz. 1240 Radzików Odwóz od godz. 1340 Radzików Odwóz od godz. 1410 Radzików Trzebnik- Sokolniki- Sienice- Przystronie Odwóz od godz. 1500 Radzików -Trzebnik- Sokolniki- Sienice- Przystronie Ogółem długość tras 120 km dziennie Autobus 2 Przewóz uczniów na trasie: Kurs 1 - Dowóz od godz. 6 30 Łagiewniki - Janczowice- Stoszów, Kuchary -Jaźwina- Słupice- Młynica Kurs 2 - Dowóz od godz. 720 Oleszna- Łagiewniki Kurs 3 - Dowóz od godz. 740 Łagiewniki -Sieniawka- Ligota Wlk.- Ratajno- Łagiewniki Kurs 4 - Dowóz od godz. 750 Łagiewniki -Janczowice- Stoszów - Kuchary- Jaźwina - Odwóz od godz. 12 15 Łagiewniki- Oleszna-Młynica- Słupice- Jaźwina- Kuchary- Stoszów- Janczowice- Łagiewniki. Odwóz od godz. 13 10 Łagiewniki- Oleszna-Młynica- Słupice- Jaźwina- Kuchary- Stoszów- Janczowice- Łagiewniki. Odwóz od godz. 1410 Łagiewniki- Oleszna-Młynica- Słupice- Jaźwina- Kuchary- Stoszów- Janczowice- Łagiewniki. Odwóz od godz. 1500 Łagiewniki- Oleszna-Młynica- Słupice- Jaźwina- Kuchary- Stoszów- Janczowice- Łagiewniki. Ogółem długość tras 120 km dziennie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.22.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą się wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na przewozie dzieci do szkół.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują odpowiednimi środkami transportu. tj. autobusami przeznaczonymi do przewozu dzieci - w ilości minimum 3, spełniającymi parametry umożliwiające właściwe i zgodne z przepisami prawa wykonywanie przewozów na warunkach określonych w zamówieniu (jeden autobus stanowić będzie zastępczy środek transportu), z odpowiednią liczbą miejsc siedzących i stojących ( minimum 55 każdy+ minimum 10 miejsc stojących), pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednimi osobami. tj. wykażą minimum 3 osoby uprawnione do wykonywania zamówienia wraz z kserokopią uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego- w przypadku ,gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę. Stosowne pełnomocnictwo(a)- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.pl; BIP; zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łagiewnikach, ul. Jedności Narodowej 21,58-210 Łagiewniki,pok.nr 32..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łagiewnikach, ul. Jedności Narodowej 21,58-210 Łagiewniki,pok.nr 11( sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Biuletyn Informacji Publicznej redaguje ....

Osoba odpowiedzialna za treść:
Data modyfikacji: 2012/09/18 15:18:56
Redaktor: Administrator